Monday, March 1, 2010

Dapatkan Majalah Wanita Terkini

Blog ini disediakan untuk menyediakan maklumat-maklumat terkini mengenai majalah-majalah wanita terkini yang telah berada dipasaran ataupun yang bakal dipasarkan.

Kebanyakkan majalah yang terdapat adalah khusus untuk wanita seperti majalah untuk pengantin, sukan, parenting, jahitan, seksualiti dan sebagainya.

Majalah ini adalah didalam bentuk PDF format. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan majalah-majalah ini anda bolehlah menghubungi saya melalui email. Sekiranya anda juga inginkan majalah-majalah lain yang tiada dipaparkan diblog ini anda juga boleh hubungi saya melalui email saya. Saya akan cuba membalas dan memenuhi permintaan anda dengan kadar segera.

email saya : majalah_wanita@yahoo.com
 

Majalah Wanita Online Terkini | Magazines For Women | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL